ویدانه لودینگ

پروژه اسکارلت با انتشار یک تریلر رسما معرفی شد

۳۵۶  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۳۹۸

0اشتراک گذاری
علم و فناوری / هوش مصنوعی

علم و فناوری / هوش مصنوعی

834  ویدیو  .  674.6 هزار  بازدید

در انتهای کنفرانس ایکس باکسدر نمایشگاه E3، فیل اسپنسر، مدیر استودیو بازی‌سازیایکس باکس، سرانجام از نسل بعدی کنسول ایکس باکس با اسم رمز پروژه اسکارلت (Project Scarlett) پرده‌برداری کرد که این تریلر را می‌توانید ببینید. در این تریلر مشخص شد که پروژهاسکارلت از یک پردازنده منحصربفرد بر اساس معماری RDNAپردازنده‌های گرافیکی Radeon و پردازنده‌های Zen 2 کمپانی AMD، مخصوص این کنسول ساخته شده وچهار برابر قوی‌تر از کنسول ایکس باکس وان ایکس است. پروژه اسکارلت همچنین مجهز بهیک رم GDDR6 است که بنا به وعده سازندگان اینکنسول، رزولوشن و فریم ریت بی‌نظیری را به نمایش خواهد گذاشت.

با این مشخصات، پروژه اسکارلتاز رزولوشن 8K و فریم ریت 120،تکنولوژی Ray-Tracing و نرخ بازیابی متغیر پشتیبانیخواهد کرد. همچنین این کنسول دارای نسل جدید هاردهای SSDخواهد بود که به گفته استودیو ایکس باکس، حکم یک رم مجازی را نیز برای پروژهاسکارلت خواهد داشت. با این مشخصات، پروژه اسکارلت عملکردی ۴۰ برابر بهتر از کنسول‌هاینسل حاضر خواهد داشت و زمان بارگذاری بازی‌ها به شدت کاهش خواهد یافت.

سونی نیز چندی پیش اعلام کردکه پلی استیشن 5 از رزولوشن 8K، صدای سه بعدی، هارد SSD و پشتیبانی از بازی‌های پلی استیشن 4، به علاوه پردازنده هشت هسته‌ایبر اساس نسل سوم پردازنده‌های Ryzen کمپانی AMD، تکنولوژی Ray-Tracing و نرخ بازیابی 120Hz در رزولوشن 4K بهره‌مند خواهد بود.

در پایان کنفرانس ایکس باکس،بازی Halo Infinite به عنوان بازی زمان لانچ پروژهاسکارلت معرفی شد، اما در این تریلر، خود کنسول نمایش داده نشد و احتمالا از ظاهراین کنسول در زمان دیگری رونمایی خواهد شد.

پروژه اسکارلت و بازی Halo Infinite در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد.

نظرات