ویدانه لودینگ

بررسی گوشی ردمی نوت ۱۱؛ میان‌رده‌ای با نمایشگر جذاب

۱۴۹  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۴۰۱

0اشتراک گذاری
آنباکسینگ

آنباکسینگ

103  ویدیو  .  22.7 هزار  بازدید

شیائومی به لطف عرضه‌ی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی جذاب توانسته طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا کند. این شرکت گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی خود را با برند‌های ردمی و پوکو راهی بازار می‌کند و یکی از این گوشی‌ها ردمی نوت ۱۱ نام دارد. در این ویدیو جعبه‌گشایی و بررسی ردمی نوت ۱۱ را با هم تماشا می‌کنیم.

مشخصات ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11)

طراحی این گوشی نسبت به نسل قبلی با تغییر گسترده‌ای روبرو نشده و تقریبا همان ویژگی‌ها بار دیگر مورد استفاده قرار گرفته‌اند. انرژی ردمی نوت ۱۱ از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این یعنی در عرض یک ساعت باتری به طور کامل شارژ می‌شود و یک روز کامل دوام می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی نباید وجود اسپیکرهای استریو را از قلم بیندازیم که کیفیت صدای بالایی برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

شیائومی برای این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده کرده که از نوع میان‌رده محسوب می‌شود و به همین خاطر توان کافی برای اجرای بازی‌های سنگین به مدت طولانی ندارد. برای خرید آن می‌توانید از بین ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیائومی ردمی نوت ۱۱ نمایشگر ۶.۴۳ اینچی آن است که از پنل AMOLED و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره می‌برد و مبتنی بر رفرش ریت ۹۰ هرتز است. حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و بنابراین در محیط‌های خارجی هم هنگام استفاده از آن با مشکلی روبرو نمی‌شوید.

در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و اولترا واید ۸ مگاپیکسلی هستیم. همچنین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم در ماژول دوربین دیده می‌شوند. مانند بسیاری از گوشی‌های میان‌رده، دوربین اصلی ردمی نوت ۱۱ هم در محیط‌های کم‌نور حرف زیادی برای گفتن ندارد و حالت شب آن هم اصلا قدرتمند نیست. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هم کار خود را به خوبی انجام می‌دهد اما رنگ‌های ارائه شده از طرف آن چندان واقعی نیست.

نظرات