ویدانه لودینگ

به مناسبت سالروز تولد بهرام افشارى

۳۳۶  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۴۰۱

0اشتراک گذاری
سینما و چهره ها

سینما و چهره ها

1 هزار  ویدیو  .  736.6 هزار  بازدید

بهرام افشاری متولد ٦ خرداد ماه ١٣٦٦ است. بازی در نقش کوتاهی در فیلم عصبانی نیستم نخستین تجربه حرفه‌ای او محسوب می‌شود اما حضور در یکی از نقش‌های محوری سریال پرطرفدار پایتخت بود که افشاری را به چهره‌ای آشنا و محبوب نزد مخاطب تبدیل کرد.

کدام بازی بهرام افشاری را بیشتر دوست دارید؟

افشاری در کارنامه‌اش تجربه بازی در نقش‌های متفاوتی را دارد و درخشش در فیلم‌های کمدی و جدی، توانایی بالای او را اثبات می‌کند. علاوه بر نقش‌های کمدی که تاکنون بازی کرده، او در نقش‌های جدی نیز فوق‌العاده ظاهر شده و ثابت کرده که با تکیه بر هوش و استعداد خود می‌تواند از عهده نقش‌های مختلفی برآید. از بازی‌های به‌یاد‌ماندنی او می‌توان به لانتوری، کارگر ساده نیازمندیم، صحنه زنی و میدان سرخ اشاره کرد.

بازی در سریال پایتخت را می‌توان نقطه عطف کارنامه هنری او دانست؛ او در نقش یک جوان امروزی و جاه‌طلب که به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهد، یکی از بهترین بازی‌های کارنامه‌اش را رقم زد. حضور او در فیلم‌های کمدی منجر به خلق لحظات دلنشینی می‌شود که نمی‌توان نقش مهم او را در ایجاد موقعیت‌های طنز متعدد نادیده گرفت. از دیگر نقش‌های کمدی او می‌توان به ایران برگر، آقای سانسور، رحمان ۱۴۰۰، چشم و گوش بسته، راز بقا و سگ بند اشاره کرد.

نظرات