ویدانه لودینگ

معرفی آنر بند 5 با حسگر پایش سطح اکسیژن خون SpO2

۱.۳ هزار  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۳۹۸

0اشتراک گذاری
معرفی و بررسی گوشی‌ها

معرفی و بررسی گوشی‌ها

79  ویدیو  .  159.7 هزار  بازدید

هواوی شرکت چینی نام‌آشنا آنر بند ۵، دستبند هوشمند جدید آنر را نیز معرفی کرد. قیمت نسخه‌ی استاندارد این دستبند هوشمند ۲۵ یورو (برابر با ۲۸ دلار) و قیمت نسخه‌ی دیگر با قابلیت پشتیبانی از NFC حدودا ۲۹ یورو (برابر با ۳۲ دلار) است.

آنر بند ۵ نیز همانند نسخه‌ی قبلی، از نمایشگر OLED رنگی ۰.۹۵ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۱۲۰ پیکسل بهره می‌برد و می‌تواند پیام‌های متنی ازجمله SMS و WeChat و QQ را نمایش دهد. باتری این دستبند جدید هوشمند می‌تواند ۱۴ روز شارژ موردنیاز را تأمین کند.

آنر بند ۵ همچون نسخه‌ی پیشین، به فناوری پایش ضربان قلب اپتیکال مجهز است، با این تفاوت که در دستبند جدید فناوری TruSeen 3.5 جایگزین نسخه‌ی 3.0 شده است. افزون‌براین، آنر بند ۵ با بهره‌مندی از حسگر SpO2 می‌تواند سطح اکسیژن خون را پایش کند که قابلیت بسیار مفیدی برای افراد مبتلا به بیماری‌های خاص، به‌ویژه هیپوکسی، خواهد بود. آنر بند ۵ تا عمق ۵۰ متر دربرابر نفوذ آب مقاوم است و از ۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همان‌طورکه گفته شد، نسخه‌ی استاندارد آنر بند ۵ با قیمت ۲۸ دلار در بازار چین دردسترس کاربران قرار دارد و نسخه‌ی دیگر با قابلیت پشتیبانی از NFC از ۲۹ ژوئیه (برابر با ۷ مرداد) به بازار عرضه می‌شود.

نظرات