ویدانه لودینگ

معرفی هوآوی میت 30 پرو با نمایشگر برجسته

۶۰۶  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۳۹۸

0اشتراک گذاری
معرفی و بررسی گوشی‌ها

معرفی و بررسی گوشی‌ها

79  ویدیو  .  159.2 هزار  بازدید

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند سری میت را معرفی می‌کند. اسمارتفون‌های پرچمدار و قابل توجهی که با مشخصات بزرگ همراه می‌شوند. برای سال 2019 نیز این شرکت چینی به دنبال ویژگی‌های جدیدی است که آن‌ها رانسبت به دیگر رقبا برتر می‌سازد. گفته می شود هواوی میت ۳۰ پرو با نمایشگر برجسته معرفی خواهد شد. هوآوی میت ۳۰ پرو را به نمایشگر 6.7 اینچی از نوع امولد مجهز می‌کند. این صفحه نمایش می‌تواند همانند پرچمدار اخیر وان پلاس یعنی وان پلاس پرو نرخ تجدید 90 هرتزی داشته باشد. این یعنی در هنگام تماشا ویدئو یا انجام بازی تاخیر بسیار کم بوده و می‌توان تجربه کاربری روان و بدون نقص را مشاهده کرد. همچنین میت 30 پرو دارای نمایشگر کرو یا همان منحنی است و دوربین سلفی نیز به صورت سوراخ زیر نمایشگر تعبیه شده و حالت حفره‌ای در گوشه صفحه نمایش پیدا خواهد کرد.

همچنین قرار است شاهد به کارگیری دوربین اصلی چهارگانه با آرایش مستطیلی باشیم و تاکنون هیچ شرکتی این نوع طراحی دوربین را در اسمارتفون‌های خود به کار نگرفته است. در کنار چهار حسگر دوربین عقب، یک فلاش LED نیز قرار دارد و در ردیف بالا حسگرها قرار می‌گیرد. دوربین سلفی نیز احتمالا از نوع دوگانه خواهد بود و به نوعی مشابه گلکسی اس 10 پلاس است.

گذشته از آن سیستم دوربین میت 30 پرو به پشتیبانی از زوم 5 برابری اپتیکال و زوم دیجیتال 50 برابری می‌پردازد. گفته می‌شود میت 30 پرو در سه گزینه رنگی مشکی، آبی و قرمز عرضه می‌شود. شایعات به پردازنده کایرین 985، پشتیبانی شبکه 5G و باتری 5000 میلی‌آمپری این پرچمدار نیز اشاره می‌کنند. جزئیات بیشتری در کار نیست و انتظار داریم در کنار نسخه پرو، مدل لایت و استاندارد هم معرفی شود.

نظرات