ویدانه لودینگ

ویدیویی از شهر کویت

۱۸۶  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۴۰۱

0اشتراک گذاری
برترین مکان‌های دنیا

برترین مکان‌های دنیا

18  ویدیو  .  8.7 هزار  بازدید

بسیاری از ما با آمدن نام کویت، به یاد مهاجرانی می‌افتیم که برای کار و درآمدزایی راهی این خطه می‌شوند، اما باید بدانید جاذبه های شهر کویت هم بسیار زیاد هستند و این نیز می‌تواند، مسافران زیادی را به سوی این منطقه بکشاند؛ به ویژه در سال‌های اخیر که تمامی کشورهای دنیا سرمایه‌گذاری قابل توجهی روی صنعت گردشگری خود کرده‌اند و کویت نیز از این قاعده مستثنی نیست. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تماشای تعدادی از دیدنی های کویت، تماشای ویدیوی پیش روی‌تان را از دست ندهید و همچنین با خواندن ادامه مطلب، با برخی از این دیدنی‌ها و جاذبه‌های شاخص بیشتر آشنا شوید.

برج مخابراتی کویت | Liberation Tower: این برج که با نام‌های برج تحریر یا آزادی هم شناخته می‌شود در تاریخ 10 مارس 1996 در شهر کویت افتتاح شد. برج مخابراتی کویت ۳۷۲ متر ارتفاع دارد و دومین سازه بلند کشور کویت و سی و نهمین سازه بلند در جهان به حساب می‌آید.

برج‌های کویت | Kuwait Towers: برج‌های کویت از شاخص‌ترین جاذبه‌های شهر کویت هستند و از سه برج بلند و باریک تشکیل می‌شوند. این برج‌ها از تاریخ 26 فوریه 1977، در کنار خلیج فارس قد علم کرده‌اند. بد نیست بدانید این برج‌ها بین مارس 2012 تا 2016 امکان بازدید نداشتند و در نهایت با یک فستیوال آتش بازی باشکوه، مجددا بازگشایی شدند.

سوق المبارکیا | Souq Al Mubarakeya: این سوق یا بازار که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سوق‌های کویت شناخته می‌شود تا پیش از کشف و استخراج جامع نفت، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز داد و ستد کاربری داشت. این بازار شناخته‌شده در حال حاضر بین خیابان‌های عبدالله المبارک، عبدالله السالم و فلسطین واقع شده است و حداقل 200 سال قدمت دارد. بد نیست بدانید این بازار در حین حمله عراقی‌ها در سال 1990 آسیب‌های جدی دیده بود اما دوباره بازسازی شد و به فعالیت خود ادامه داد.

نظرات