ویدانه لودینگ

انتشار اولین تریلر انیمیشن قارچ خور

۶۴۸  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۴۰۱

0اشتراک گذاری
آنونس ا تریلر فیلم و سریال

آنونس ا تریلر فیلم و سریال

660  ویدیو  .  132 هزار  بازدید

نینتندو و یونیورسال دقایقی پیش اولین تریلر انیمیشن The Super Mario Bros. Movie را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویری از ماجراجویی ماریو هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن The Super Mario Bros. Movie منتشر شده است. نینتندو و یونیورسال طبق وعده خود امروز اولین تریلر انیمیشن Mario را منتشر کردند که در ابتدا تریلر شاهد حمله باورز به یک قلعه هستیم که بخش زیادی از تمرکز تریلر این انیمیشن، روی این صحنه است. پس از آن شاهد ورود ماریو هستیم وارد دنیای قارچی می‌شود و شاهد اجرای کریس پرت در نقش ماریو هستیم که در ادامه با تود ملاقات می‌کند. در پایان تریلر هم شاهد صحنه‌های کوتاهی از لوئیچی هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

نظرات