ویدانه لودینگ

تریلر فیلم راکتی اثر نامبی 2022

۴۹۹  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۴۰۱

0اشتراک گذاری
فیلم روز

فیلم روز

3.9 هزار  ویدیو  .  3.3 میلیون  بازدید

درباره فیلم راکتی اثر نامبی

Rocketry: The Nambi Effect یک فیلم درام بیوگرافی هندی محصول 2022 است که بر اساس زندگی نامبی نارایانان، دانشمند سابق و مهندس هوافضای سازمان تحقیقات فضایی هند، که در پرونده جاسوسی ISRO متهم و سپس تبرئه شد، ساخته شده است.

این فیلم به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی R. Madhavan است که نقش اصلی را نیز ایفا می کند. داستان در سراسر روزهای نارایانان به عنوان دانشجوی فارغ التحصیل در دانشگاه پرینستون، پیش از کاوش در کار او به عنوان یک دانشمند و اتهامات نادرست جاسوسی که به او وارد شده است، می گذرد.

پس از اعلام رسمی آن در اکتبر 2018، عکاسی اصلی در چندین کشور از جمله هند، روسیه و فرانسه انجام شد. فیلمبرداری و تدوین فیلم به ترتیب توسط سیرشا ری و بیجیت بالا انجام شده است، در حالی که موسیقی اصلی توسط سام سی اس.

به طور همزمان به زبان‌های هندی، تامیل و انگلیسی فیلم‌برداری شد و اولین بار در جشنواره فیلم کن در 19 مه 2022 به نمایش درآمد و در 1 ژوئیه 2022 در سینما اکران شد. این فیلم در معرض نقدهای کلی مثبت منتقدان است، که مدهاوان را به خاطر نیت عالی، بازی‌ها و فیلمنامه‌اش ستایش کردند. بر اساس زندگی دانشمند ISRO Nambi Narayanan که در سال 1994 به عنوان جاسوس شناخته شد و دستگیر شد. اگرچه آزاد است، اما هنوز برای عدالت مبارزه می کند، با آن دسته از مقامات پلیس که به دروغ او را متهم کرده اند، هنوز آزاد است.

این فیلم در اولین روز افتتاحیه خود از نظر درآمد باکس آفیس آهسته شروع شد اما بعداً شتاب بیشتری گرفت.

نظرات