ویدانه لودینگ

بررسی اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB13؛ کوچک اما پرقدرت

۱۸۳  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۴۰۱

0اشتراک گذاری
آنباکسینگ

آنباکسینگ

103  ویدیو  .  22.7 هزار  بازدید

سونی در زمینه‌ی محصولات الکترونیکی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین برندهای جهان محسوب می‌شود. این شرکت در زمینه‌ی اسپیکرها هم حرف زیادی را برای گفتن دارد و در این ویدیو اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB13 را با هم بررسی می‌کنیم و با امکانات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

اول از همه باید به ابعاد بسیار کوچک این اسپیکر بلوتوثی اشاره کنیم که با وجود این اندازه‌ی کوچک، کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌کند. عمر باتری اسپیکرهای بلوتوثی اهمیت بسیار زیادی دارد و خوشبختانه این محصول با هر بار شارژ می‌تواند تا ۱۶ ساعت موسیقی پخش کند. درون جعبه‌ی اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB13 به غیر از این محصول شاهد کابل تبدیل USB-A به USB-C برای شارژ کردن هستیم که البته این کابل طول بسیار کوتاهی دارد.

طراحی این اسپیکر نسبت به نسل قبلی با تغییر اندکی روبرو شده و در لبه‌ی پایینی میکروفون هم قرار گرفته که برای تماس تلفنی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در ضمن نباید وجود بند پارچه‌ای را از قلم بیندازیم که به شما اجازه می‌دهد این اسپیکر ۲۵۰ گرمی را به مچ دست خود ببندید.

به طور کلی از نظر امکانات احتمالا کمتر کاربری می‌تواند بدون نگاه کردن به بدنه، تفاوت بین این اسپیکر و نسل قبلی را تشخیص دهد. با وجود اینکه اضافه شدن بند پارچه‌ای ویژگی مفیدی محسوب می‌شود، اما نمی‌توانید اندازه‌ی آن را تنظیم کنید. از نظر کیفیت صدا اگرچه می‌تواند نظر کاربران را جلب کند، اما در این زمینه تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد.

اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB13 را با پرداخت حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌توانید از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید. در صورتی که به خرید این محصول جمع‌وجور علاقه‌مند شده‌اید، از شما دعوت می‌کنیم برای خبردار شدن از نقاط قوت و ضعف آن این ویدیوی جعبه‌گشایی و بررسی را تماشا کنید.

نظرات
ویدیوهای مشابه
پیشنهادی یافت نشد!