ویدانه لودینگ

بررسی کتری برقی سام EK-115W؛ ساده و کاربردی با طراحی خاص

۱۵۴  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۴۰۱

0اشتراک گذاری
آنباکسینگ

آنباکسینگ

103  ویدیو  .  22.7 هزار  بازدید

در موقعیت‌های مختلف و زمانی که خانه هستید، بسیار پیش می‌آید که نیاز فوری به آب جوش پیدا کنید. در چنین مواقعی یک دستگاه برقی که می‌تواند به سرعت آب را جوش بیاورد کمک بسیار بزرگی است. در این ویدیو کتری برقی سام EK-115W را بررسی می‌کنیم که محصولی با طراحی خاص و ویژگی‌های جالب توجه است.

کتری برقی سام EK-115W طراحی خاص و زیبایی دارد و جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک باکیفیت است. یک نمایشگر کوچک به همراه ۵ دکمه روی بدنه‌ی آن دیده می‌شود. درب این کتری به آن متصل است و روی دهانه‌ی کتری یک فیلتر کار شده است که به کاربر این امکان را می‌دهد با این کتری دمنوش تهیه کند؛ همچنین می‌توان از آن به عنوان یک قوری کوچک هم استفاده کرد.

پایه‌ی کتری دقیقا اندازه‌ی دایره‌ی زیر کتری است و فضایی را اشغال نمی‌کند؛ همچنین زیر آن سیم‌جمع‌کن وجود دارد. ظرفیت این کتری ۱.۷۵۰ لیتر است و توان دستگاه در بازه‌ی ۱۸۵۰ تا ۲۰۰۰ وات است. کتری روی پایه ۳۶۰ درجه می‌چرخد و فیلتر آن هم برای شست‌وشو خارج می‌شود. این کتری بعد از جوش آوردن آب به طور خودکار خاموش می‌شود و اگر بدون آب هم روشن شود، خاموش خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های جالب این کتری این است که زمانی که داخل آن آبی ریخته و روی پایه گذاشته می‌شود، به حالت انتظار می‌رود و دمای آب را نشان می‌دهد. این کتری همچنین دارای حالت گم‌نگه‌دار هم است.

نظرات
ویدیوهای مشابه
پیشنهادی یافت نشد!