ویدانه لودینگ

بررسی صفحه گرمکن برقی hs232؛ امکانات جالب و خوش‌ساخت

۲۷۱  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۴۰۱

0اشتراک گذاری
آنباکسینگ

آنباکسینگ

103  ویدیو  .  22.7 هزار  بازدید

گرم کن‌های دسکتاپی نسل جدیدی از وسایل برقی هستند که می‌توانند بسیار کاربردی باشند. این گرم کن‌ها می‌توانند به لپتاپ یا کامپیوتر وصل شوند و حین کار چای یا قهوه‌تان را گرم نگه دارند. در این ویدیو قصد داریم صفحه گرمکن برقی hs232 را جعبه‌گشایی و بررسی کنیم و با کارکرد آن بیشتر آشنا شویم.

طراحی صفحه گرمکن برقی hs232 زیبا و حرفه‌ای انجام شده است و جلوی دستگاه یک پنل لمسی سراسری قرار گرفته است. صفحه‌ی گرم کن و پنل به رنگ مشکی هستند و بدنه‌ی دستگاه سفید رنگ است. این گرم کن بسیار سبک است و فقط ۴۰۰ گرم وزن است. به این علت که منبع تغذیه‌ی این دستگاه ۵ ولتی است و با پاوربانک و لپتاپ روشن می‌شود، می‌توان آن را همه جا به همراه داشت.

مزیت مهم دیگر این گرم کن، ضدآب بودن آن است و اگر لیوان و ماگ روی آن واژگون شود به دستگاه آسیبی نمی‌رسد. ابعاد این دستگاه ۱۳۲ در ۱۱۸ میلی‌متر و توان آن ۱۰ وات است. ساختار بدنه ترکیبی از شیشه، سیلیکون و پلاستیک ABS است. این دستگاه در سه درجه‌ی ۷۰، ۹۰ و ۱۱۰ تنظیم می‌شود. این دستگاه دارای یک یادآور یک ساعته است که یک ساعت بعد از قرار دادن لیوان نوشیدنی روی آن، بوق یادآوری برای میل کردن نوشیدنی می‌زند.

بهتر از لیوان‌های بلند یا لیوان‌هایی که جداره‌ی ضخیمی دارند روی این دستگاه استفاده نکنید چون زمان گرم کردن نوشیدنی را به تاخیر می‌اندازد. با برداشتن ماگ یا فنجان، دستگاه غیرفعال و بعد از مدت کوتاهی خاموش می‌شود.

برای بررسی بهتر صفحه گرمکن برقی hs232، شما را به تماشای ویدیو دعوت می‌کنیم.

نظرات
ویدیوهای مشابه
پیشنهادی یافت نشد!