ویدانه لودینگ

بررسی هواوی nova 9 SE؛ خوش‌تراش و زیبا با مشکلی قدیمی

۲۱۳  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۴۰۱

0اشتراک گذاری
آنباکسینگ

آنباکسینگ

103  ویدیو  .  22.7 هزار  بازدید

هواوی چند سالی است که درخشش همیشگی‌اش در بازار گوشی‌های میان‌رده را ندارد اما همچنان دیوایس‌های تحسین‌برانگیزی تولید می‌کند. در این ویدیو با هواوی nova 9 SE آشنا می‌شویم که نسخه‌ی اقتصادی‌تر گوشی nova 9 به شمار می‌آید.

همانطور که می‌دانید، به دلیل تحریم‌های آمریکا دو سه سالی هست که هواوی به سرویس‌های گوگل از جمله پلی‌استور دسترسی ندارد و به خاطر همین به راهکارهای جانبی برای دسترسی به اپلیکیشن‌ها متوسل شده. این نخستین و مهم‌ترین نکته‌ای است که پیش از خرید این گوشی باید بدانید.

فارغ از این مشکل قدیمی، دیگر ویژگی‌های nova 9 SE برای یک گوشی میان‌رده کافی و مناسب هستند. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (با امکان فست شارژ ۶۶ واتی) سبب شده که گوشی قطر بسیار کمی داشته باشد و وزنش تنها به ۱۹۱ گرم برسد. با این حساب با یکی از خوش‌دست‌ترین اندرویدی‌های بازار مواجه هستید.

هواوی برای نمایشگر این گوشی از یک پنل IPS در ابعاد ۶.۸ اینچ بهره گرفته که تراکم پیکسلی بالایی دارد، و به لطف نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی تصاویر نرم و روانی را برایتان به نمایش می‌گذارد. پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ به عنوان قلب تپنده در این گوشی انجام وظیفه می‌کند که می‌توان آن را پردازنده متوسط رو به بالایی در نظر گرفت.

۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ماژول چهارگانه دوربین شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و اندروید ۱۱ از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی میان‌رده به شمار می‌آیند. هواوی nova 9 SE را می‌توانید همین حالا به همراه هدفون بی‌سیم FreeLace با قیمتی در حدود ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از دیجی‌کالا سفارش بدهید.

نظرات