ویدانه لودینگ

دانلود انیمیشن ویوو Vivo

۸۳۳  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۴۰۰

0اشتراک گذاری
پاتوق / انیمه و موشن

پاتوق / انیمه و موشن

9.8 هزار  ویدیو  .  11.9 میلیون  بازدید

انیمیشن Vivo 2021 ( ویوو ) خلاصه داستان: یک کینکاجوی منحصر به فرد به نام ویوو است که روزهای خود را با پخش موسیقی در میان جمعیت در یک میدان پر جنب و جوش در هاوانا همراه با مالک محبوبش، آندرس سپری میکند؛ اگرچه ویوو و آندرس به یک زبان صحبت نمیکنند اما از طریق عشق مشترکشان به موسیقی، به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده‌اند؛ در این میان آندرس از همکار قدیمی خود مارتا ساندوال معروف، نامه‌ای دریافت کرده که او را به کنسرت خداحافظی خود در میامی دعوت کرده است؛ حال ویوو به این فکر می‌افتد پیامی که آندرس هرگز موفق به ارسال آن نشده است را برای مارتا ارسال کند، نامه‌ای عاشقانه که آندرس مدت‌ها پیش در قالب یک آهنگ زیبا برای مارتا نوشته بود و… درباره انیمیشن: کارتون سینمایی ویوو (Vivo) انیمیشنی ماجراجویانه، موزیکال، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مشترک کرک دمیکو و براندون جفوردز محصول کشورهای آمریکا و کانادا است که در سال 2021 میلادی توسط دو کمپانی Columbia Pictures و Sony Pictures Animation تولید و منتشر شد. فیلمنامه این انیمیشن نیز توسط کرک دمیکو و کوئارا آلگریا هودز براساس داستانی از پیتر بارسوچینی به رشته تحریر درآمده است؛ در نسخه اصلی این انیمیشن جذاب هنرمندانی همچون لین-منوئل میرندا، ینایرالی سیمو، زو سالدانا، خوان دی مارکوس گونزالس، مایکل روکر، برایان تایری هنری، نیکول بایر، گلوریا استفان، لزلی دیوید بیکر، کتی لاوس، اولیویا تروخیلو، لیدیا جیویت و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته اند؛ جالب است بدانید این اولین انیمیشن موزیکال سونی پیکچرز محسوب میشود و لین-منوئل میرندا به عنوان خواننده ترانه‌های آن در این انیمیشن حضور داشته است. لین-منوئل میرندا آهنگساز، نمایشنامه‌نویس، رپر، هنرپیشه و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا میباشد. وی از سال 1999 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. معروفترین کار وی تئاتر موزیکال همیلتون است که به زندگی یکی از مؤسسان آمریکا یعنی الکساندر همیلتون می‌پردازد. این موزیکال نامزد دریافت 17 جایزه تونی شد.

داستان نیمیشن

دانلود انیمیشن ویوو (Vivo) «ویوو»، انیمیشنی مشترک «کیرک دمیکو» و «بریندون جفوردز»، محصول سال 2021 کشورهای کانادا و آمریکا و از تولیدات دو کمپانی معروف انیمیشن سازی، کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز است. در این انیمیشن جذاب و فوق العاده مهیج، با ماجراجویی های حماسی در مکان های زیبا و پر طراوتی همراه می شویم که قبلا در هیچ انیمیشنی دیده نشده است...

درباره نیمیشن

دانلود انیمیشن Vivo محصول کشور کانادا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Brandon Jeffords در سال 2021 ساخته شده است. در نیمیشن ویوو بازیگرانی چون Lin-Manuel Miranda، Ynairaly Simo، Zoe Saldana، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

نظرات