ویدانه لودینگ

دانلود فیلم محرمانه لس آنجلس «LA Confidential 1997» دوبله فارسی

۱.۳ هزار  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۳۹۹

0اشتراک گذاری
جنایی

جنایی

143  ویدیو  .  231.5 هزار  بازدید

با اینترنت نیم بها تماشا کنید --- (محرمانه لس آنجلس (L.A. Confidential) فیلمی در ژانر نئو نوآر و جنایی، محصول سال ۱۹۹۷ آمریکا، به کارگردانی کرتیس هنسن، بر اساس رمانی به همین نام از جیمز الروی است. محرمانه لس آنجلس پس از اکران در مجموع مورد توجه منتقدان قرار گرفت. در وب‌گاه راتن تومیتوز، محرمانه لس آنجلس ۹۹٪ امتیاز دارد، با ۷۳ نقد مثبت از مجموع ۷۴ نقد. در هفتادمین دوره جوایز اسکار در سال ۱۹۹۷ این فیلم نامزد کسب ۹ جایزه بود. اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل به کیم باسینگر تعلق گرفت، و برایان هلگلند و کرتیس هانسن به‌طور مشترک جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را بردند. این فیلم تمام موارد دیگر را به تایتانیک واگذار کرد.) داستان فیلم در دهه ۱۹۵۰ در لس آنجلس اتفاق می افتد، روایت سه پلیس لس آنجلس که در گیر ماجرای قتلی در کافه نایت اوول می‌شوند. ماجرا به جرایم سازمان یافته، فحشا، مواد مخدر و فساد سیاسی گسترش می یابد. عنوان داستان، محرمانه، به مجله رسوایی بر می گردد که به صورت تخیلی در ۱۹۵۰ با عنوان هاش-هاش منتشر می شده.

گروهبان ادموند اکسلی پسر بازرس افسانه‌ای پلیس لس آنجلس می‌باشد، افسری بسیار برجسته بر مبنای توانایی‌های شخصی خودش. تحصیلات، هوش، عینکی بودن و برخورد سرد و جدی او باعث ایزوله شدن وی از سایر همکارانش می‌شود. خشم همکارانش هنگامی اوج می‌گیرد که وی حاضر می‌شود علیه سایر همکاران خود شهادت دهد.

وندل باد وایت (راسل کرو) افسری قوی هیکل با قدی ۱۹۰ سانتیمتری و تند مزاج می‌باشد. همکار بسیار نزدیک وی، دیک استنسلند، در پی شهادت اکسلی در ماجرای شب خونین کریسمس از خدمت در پلیس لس آنجلس کنار گذاشته می‌شود. به این ترتیب روابط باد و اکسلی تیره تر می‌شود. اما در پی قتل دیک در کافه نایت اوول باد و وایت به نوعی درگیر ماجرایی می‌شوند که پس از کش و قوس فراوان آن دو را به هم نزدیک می‌کند.

نظرات