ویدانه لودینگ

باب اسفنجی دوبله فارسی قسمت 26 (فیلم آموزشی رستوران خرچنگ) از فصل 3

۱.۷ هزار  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۳۹۹

0اشتراک گذاری
کارتون باب اسفنجی

کارتون باب اسفنجی

253  ویدیو  .  598.2 هزار  بازدید

///با اینترنت نیم بها تماشا کنید///شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است. ماجرای داستان در شهر زیردریایی بیکینی باتم جریان دارد. او در یک فروشگاه تهیه مواد غذایی همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقه‌مند است. در محیط کار و زندگی خود با یک اختاپوس که دارای شخصیتی خودخواه است و یک ستاره دریایی به نام پاتریک که عاری از هرگونه هوش و استعداد است تماس نزدیک دارد. تفریحات مورد علاقه‌ی باب اسفنجی شکار عروس دریایی و حباب بازی است. او در یک آناناس زندگی می‌کند.

پاتریک نزدیک‌‌ترین دوست باب اسفنجی است. او معمولا موجودی ابله به تصویر کشیده می‌شود اما گاهی جملاتی فرای انتظار در دیالوگ‌هایش بیان می‌کند. او شغل خاصی ندارد و زیر یک سنگ زندگی می‌کند. از تفریحات مورد علاقه‌ی پاتریک می‌توان به شکار عروس دریایی اشاره کرد. در بخشی از قسمت‌ها پاتریک علاوه بر بلاهت، موجودی کثیف به تصویر کشیده می‌شود.اختاپوس شخصیتی بدخلق، خودخواه و خودبرتربین دارد. او صندوق‌دار رستوران است و هیچ علاقه‌ای به کارش ندارد. اختاپوس در زمان فراغت معمولا نقاشی می‌کشد و کلارینت می‌زند.

صاحب رستوران یک خرچنگ دریایی به نام آقای خرچنگ یا خرچنگ بداخلاق است که آزمند و عاشق پول و مال‌اندوزی است. او حاضر است برای پول بیشتر دست به هر کاری بزند. خرچنگ بداخلاق دختری با نام پرل دارد که یک نهنگ است.

نظرات