ویدانه لودینگ

بررسی اجمالی گوشی شیائومی مدل Mi A2

۳۴۲  بازدید . زمان انتشار:   سال ۱۳۹۸

0اشتراک گذاری
معرفی و بررسی گوشی‌ها

معرفی و بررسی گوشی‌ها

79  ویدیو  .  159.4 هزار  بازدید

گوشی شیائومی Mi A2 یکی از گوشی های میان رده و نسخه بهبود یافته گوشی Mi A1 می باشد. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود شاهد تغییراتی می باشد که از مهمترین آن ها می توان به نمایشگر کشیده و سخت افزار قدرتمند آن اشاره کرد. صفحه نمایش mi a2 مجهز به پنل 6 اینچی که رزولوشن FHD پلاس را فراهم می کند و هم چنین تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ به نمایش در می آورد که رقم بسیار خوب برای استفاده روزمره و عادی به حساب می آید.

سخت افزار قدرتمند این گوشی میان رده شیائومی مجهز به تراشه اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته ای Kryo 260 قابلیت اجرای کارهای سنگین همچون بازی هایی با گرافیک بالا را دارد و از نظر مصرف انرژی نسبت به mi a1 بهبود یافته است. حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 گیگ از دیگر مشخصات سخت افزار این محصول به شمار می رود و متاسفانه کارت حافظه جانبی حذف شده از مشخصات آن دیگر نمی تواند کمبود حافظه را جبران نماید.

در پنل پشتی Xiaomi Mi A2 دو دوربین با سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی را مشاهده می کنیم که درواقع برای ثبت تصاویر پرتره و ایجاد عمق مصنوعی کاربرد دارند. جالب است بدانید که شیائومی در این دوربین ها از حسگر های سونی استفاده کرده است تا بتواند در بخش دوربین کیفیت بهتری را ارائه نماید. در پنل جلو این گوشی شاهد دوربین سلفی با رزولوشن 20 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و قابلیت فیلمبرداری 1080P می باشیم.

از دیگر مشخصات گوشی شیائومی Mi A2 می توان به باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد که از شارژ سریع نسخه 3.0 پشتیبانی می کند. یکی از مهمترین ویژگی آن برخورداری از رابط کاربری MIUI می باشد که نقش بسزایی در مصرف بهینه باتری دارد.

نظرات